مفاتيح نافذة تويوتا كرسيدا 1991-1996
مفاتيح نافذة تويوتا كورولا 2001-2007
مفاتيح نافذة تويوتا كورولا 2008-2009
مفاتيح نافذة تويوتا كورولا 2014
مفاتيح نافذة تويوتا كورولا 2014
مفاتيح نافذة تويوتا لاندكروزر
مفاتيح نافذة تويوتا لاندكروزر 2003
مفاتيح نافذة تويوتا لاندكروزر 2008
مفاتيح نافذة تويوتا لاندكروزر 98-2002
مفاتيح نافذة تويوتا هايلكس 2006-2015
مفاتيح نافذة تويوتا هايلكس غمارة
مفاتيح نافذة كيا ريو 2009
مفاتيح نافذة كيا سيراتو 2015
مفاتيح نافذة لكزس – لاندكروزر 98-2002
مفاتيح نافذة هوندا اكورد 2003-2007
مفاتيح نافذة هوندا اكورد مع الريموت
مفاتيح نافذة هيونداي اكسنت 2006
مفاتيح نافذة هيونداي اكسنت 2011
مفاتيح نافذة هيونداي اكسنت 2012-2017
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.